6 februari 2011

Bloggen

Ja hoor. Nu ga ik het toch maar eens proberen. Deze blog ben ik gestart om mijn hobbies en bezigheden te ventileren. Ik doe zo ontzettend veel inspiratie op op het internet en via andere bloggers. En ik hoop dus dat ik andere mensen weer kan inspireren. Mijn hobbies zijn vnl mijn gezin (bestaande uit manlief, zoontje Ruben van 6 en ikzelf), lezen, naaien, kleine meubeltje opknappen en nog heel veel meer. Helaas zit er maar 24 uur in een dag waarin er nog zoveel meer moet gebeuren dan alleen hobbien.
Hieronder een kleine inpressie van wat ik maak. Samen met vriendin Debora, heb ik nog een "pimp your meubel" workshop gevolgd. Daar hebben we ook weer erg leuke ideeen opgedaan. Hier ben ik nu thuis ook druk mee bezig. Als er iets klaar is zal ik het hier ook weer plaatsen Ik hoop op leuke reactie's van mensen en op nog meer inspiratie!! Hopenlijk tot chats/mails.
Groetjes astrid
ps ohja, (mi) Dushi is de naam die mijn oma mij altijd gaf toen ik nog klein was. Dit is curacao's voor o.a. mijn schatje, mijn liefje.






1 opmerking:

Astrid zei

Dit zijn zo maar een paar van mijn creatie's.
Groetjes astrid