7 februari 2011

1e Blogdag

Vanavond heb ik mijn Blog hier en daar weer een beetje aangepast. Het is een beetje uitvogelen hoe het precies werkt en wat de mogelijkheden zijn. Maar daar hou ik wel van, dat uitzoeken.
Ik heb boven nog naaiwerkjes liggen maar helaas niet meer de juiste spullen in huis dus moet ik woensdag eerst even boodschappen doen. En dat terwijl mijn handen kriebelen.
Ook heb ik nog 2 dienbladen liggen die al half in de grondverf zitten, deze ga ik nu even verder schilderen.
De kleur heb ik nog niet uitgekozen, maar zal iets van hoogglans worden en stukjes behang erin geplakt, voor het contrast.
Ook heb ik hier en daar wat mensen uitgenodigd voor dit Blog. Moet er toch een beetje bekendheid aangeven, anders zal niemand het lezen. En mond op mond reclame is de beste reclame, is mijn ervaring!!



En dit ben ik trouwens voor de mensen die mij nog niet kennen. Samen met ons zoontje ruben, inmiddels 6 jaar. Hier waren we aan het varen bij Flevoland, Bataviastad in 2008

Fijne avond verder

Geen opmerkingen: