11 februari 2011

Vrij(e)dag

Nou moe, een beetje ziek zijn en je doet echt helemaal niks meer. Wat kan een mens toch moe zijn dan. Balen, want dan heb ik ook echt helemaal nergens zin in, terwijl er van alles ligt om te doen.
Moet mijn dienblad en tuinbakje nog afmaken. Heb nog een etui in de maak liggen, maar daar moet ik eerst een rits voor halen. Gelukkig ging het vandaag alweer beter.
Ik heb nog bij de kwantum een rol behang voor een prikje gekocht. Deze kan ik mooi gebruiken voor mijn knutsels.


 Deze lade hierboven heb ik van een collega gekregen. Deze past straks mooi onder het bed van Ruben om wat speelgoed of boeken of iets dergelijks in op te bergen. Super handig. Ik ga deze denk ik wit schilderen en zijn naam erop schilderen. Waarschijnlijk onderin de bak een behang, maar die moet ik nog zoeken. Deze behangrol met rose hieronder zal het zeker niet worden, want "dat is voor meisjes"!

Hierboven nog afbeeldingen van 2 dingen die dus in behandeling zijn. Deze heb ik gekocht in de kringloop. De behangrol is dus van de kwantum!

Geen opmerkingen: