21 maart 2011

Hobby beurs Den Bosch

Afgelopen weekend ben ik naar de Hobby en handwerk beurs in Den Bosch geweest. Wat een ontzettende leuke en inspirerende beurs. Er waren hele leuke workshops te volgen. Leuke kraampjes met mooie stoffen, boeken, zelfgemaakte tassen. O.a. Eline's huis met Bypetra hadden een kraam. Ook was er een kraam met Tilda artikelen en stofjes. Daar heb ik nog wat gekocht, want die hebben toch zulke mooie kleuren.

Deze stofjes heb ik "buit" gemaakt. Nu nog een leuk ontwerp.


Cath Kidston´s

Ook heb ik nog 2 boeken gekocht; Eline's huis
en Cath Kidston's "naailes voor beginners".
Daar zijn altijd wel handige tips in aanwezig.       
Het tasje dat op de voorkant afgebeeld staat bij Cath Kidston's boek kan ik meteen gaan maken. De stofjes en het patroon zitten namlijk in het boek ingesloten. Dus dat maakt het makkelijker.                    

Eline´s Huis


Ik heb ook een workshop `cupcake versieren` gedaan.
Ook dat was enorm leuk. Het leek in eerste instantie
ontzettend moeilijk om te doen, maar het viel 100% mee.
Mede dankzij de goede en duidelijke uitleg van
Dolores van Ti-Ta-tovertaartjes.nl

Groetjes astrid

5 opmerkingen:

Sil Campschroer zei

Goedemorgen Astrid,
Als je je adres doormaild krijg je met de post een wensvogeltje!
Als waardering voor het volgen.
Lieve groet met hart&ziel van Sil.

nathalie zei

hoi hoi
Wat een leuke website! Er staat alleen een spelfoutje in...sorry....
Je schrijft:Dit gebeurd meestal via internet en soms met workshops of door
Maar gebeurt is met een 't'.
Groetjes Nathalie (SB forum)

creabeja zei

Hoi Astrid,

Bedankt voor je berichtje, jij bent ook hartstikke creatief, leuk zeg! Ik ga je ook volgen.
De vlaggetjes die ik maak zijn enkel, met een kartelschaar geknipt uit stof. Eigenlijk heel simpel, maar het staat zo vrolijk! Morgen ga ik weer naar een stoffenbeurs om nieuwe stofjes in te slaan. Ik heb een oprdrachtje gekregen voor een kleurige slinger, dus dat gaan we doen!
Ik kan er echt van genieten om zo bezig te zijn, hopelijk lukt het jou ook met de slinger, vast wel! Mocht je toch nog vragen hebben hoor ik het graag, hoor!
Groetjes Janneke

ManonvanderHave. zei

leuke blog :)!

Céline zei

Hoi Astrid, leuke blog heb je. Hoe is dat boek van Kath Kidston? Ik had het op mijn verlanglijstje staan maar heb het niet gekregen. Is het de moeite waard om het door te schuiven naar een volgende verjaardag?? Ben benieuwd hoe de tas is.