18 maart 2011

Nieuwe creatie's

Wat een miezerig weertje vandaag. Tijd om mijn naai hoekje maar eens op te ruimen. Alle stofjes zijn nog een netjes gestreken en op een stapeltje gelegd. Bureau's (het zijn er 2) even goed afgesopt en de vloer weer eens goed gestofzuigd. Alle draadjes en stukjes stof dus weer verwijderd.
Heerlijk. Kan ik er weer met frisse moed tegen aan. Ik heb ook weer inspiratie opgedaan om nieuwe dingen te maken. Dit komt ook door de verschillende blogs die ik inmiddels volg. Jeetje wat is dat toch leuk.

Hieronder alvast een paar fotootjes van wat ik al gemaakt had.
Mooie quilt voor Ruben. Hij was er erg blij mee.

Mooi stoffen bakje om allerlei prullaria in te bewaren. Zeer handig voor o.a. op een naaibureau.

 En dat vond ruben dus ook. Zijn wens was dus ook een stoffen bakje met autootjes voor op zijn bureautje voor zijn prullaria. Heerlijk opgeruimd dus!!

Nog een leuk keukenschort voor jongens.

Een mooie eend a la Tilda.

Groetjes astrid