12 april 2011

Mooie dagen

Er zijn weer een paar heerlijke dagen voorbij en die hebben wij hier thuis goed besteed. Mijn man is de buitenkant van het huis aan het schilderen en ikzelf ben ook weer aan de slag met mijn hobby.
Momenteel ben ik een oud tv kastje aan het schilderen. Staat nu nog in de grondverf, maar de uiteindelijke kleur zal waarschijnlijk ijsblauw worden!! Tevens schilder ik enkele plantenpotten met een vrolijk kleurtje en is mijn dienblad klaar. Zie hieronder weer een paar foto's.




Groetjes astrid

4 opmerkingen:

Sil Campschroer zei

Dank Astrid, voor de informatie v/h liedje. Ik ga er achter aan. Veel plezier met hobbyen en een lieve groet met hart&ziel van Sil.

Handige An zei

klinkt heerlijk; al dat klussen.
Vind het lichtblauw met de lavendel een erg mooie combi :)

Eveline zei

ooo, ijsblauw. hele mooie kleur!
leuk dat je langs bent geweest op mijn blog. mijn grootste hobby is toch ook wel het schuren, schilderen en opknappen van meubels. vanmorgen nog de salontafel een opknapbeurt gegeven maar toen hij eenmaal kaal was.....weer wit?
kon even niets anders bedenken en met de wetenschap dat het zo weer een andere kleur heeft...wit dus.

maar zit nu te denken. ijsblauw!! ik denk dat de tafel heel snel wit af is.

mooie foto's.
fijne week!

Eefies day zei

Wat een mooie kleur heb je gekozen, met de lavendel erbij is het ook zo mooi!!
Leuk dat je zo lekker creatief bent, ik kom graag eens terug.

Groetjes,
Eefie