23 juni 2011

Nieuwe kussens

Een extra vrije dag nodigt erg uit om heerlijk in huis te rommelen. En dat heb ik gedaan. Wij hebben een Ektorp bank van Ikea met 2 verschillende hoezen. Wit voor de zomer en creme voor de winter. Tijd om deze om te wisselen dus. Tevens kreeg ik meteen zin om mijn kussens van een nieuw overtrek te voorzien. Even naar de stoffenwinkel en een leuk stofje gevonden voor de helft van de prijs.

Zie hier het resultaat. De roomwitte kussentjes met tekst zijn dus nieuw bekleed. Het andere kussen had ik vorig jaar al een keertje gemaakt.

2 opmerkingen:

Sandra Maakt! zei

Leuk is dat hè? Weinig moeite, leuk resultaat!

Created by Essie zei

Wat een leuke kussen zijn dat. je memobord is goed gelukt.

en ja ik gebruik een foto bewerkings programma . Het heet photoscape. Je moet het even downloaden , maar je kan het gelijk gebruiken op je computer

Groetjes
en nog een fijn weekend

ESther