25 januari 2012

Nieuwe hobby

Lieve mensen, de dagen worden steeds korter lijkt wel. Dat krijg je ervan als er zoveel dingen leuk zijn om te doen. Onlangs ben ik begonnen met een Workshop "Schminken" bij de volksuniversiteit. En het is me toch leuk!!!!! Ik ben op zoek gegaan naar de juiste artikelen en naar lang zoeken heb ik vanmorgen mijn slag kunnen slaan. Deze middag had Ruben een vriendje te spelen en natuurlijk wilden zij wel mijn proefpersonen zijn. Dus boeken en "you Tube" erbij gehaald en schminken. Zijn er nog meer van jullie die schminken en zoja welke materialen gebruiken jullie? Ik ben erg benieuwd.

Zie hieronder het resultaat.




De onderste foto is mijn eigen "batman". De vampier is een vriendje.


Groetjes en een fijne avond verder.

3 opmerkingen:

Esther zei

Geweldig, groetjes Esther.

Goud en Zilver zei

Brr wat een griezels (haha).

BROCANTERIE DERDIJK zei

Jammergenoeg kan ik je geen advies geven over sminken maar ik vind het er wel heel erg leuk uitzien.

Liefs Esther